Politica de Retur
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie din colet.
Produsul trebuie sa fie ambalat corespunzator pentru a fi protejat in timpul transportului. Expeditorul este direct raspunzator de o eventuala deteriorare.
Nu se admit la retur:
• Produse care au fost utilizate sau prezinta urme de deteriorare.
• Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
• Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
PAS 1: Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
PAS 2: Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa: contact@walkie.ro pentru a ne instiinta ca urmeaza sa trimiteti produsul retur.
PAS 3: Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii. Atentie! A nu se expedia produsul fara o cutie sau punga exterioara care sa imbrace/protejeze ambalajul original al produsului. A nu se lipi AWB-ul direct pe ambalajul original al produsului.
PAS 4: Expediati coletul prin orice serviciu de curierat rapid la adresa: SC FASHION WALK SRL - Str. Razoare, nr 202/12, Cod Postal 407280, Floresti, jud. Cluj. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) pe email de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat in email.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare Nu includ cheltuielile de transport.
In cazul in care se opteaza pentru inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil urmand sa fiti contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrari.
Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor.
Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.